Letní festivaly jakéhokoliv typu jsou skvělou příležitostí pro získání nových zákazníků. Pokud se ale podceníte přípravu a neprezentujete značku svého podniku správně, může se stát, že svou šanci promarníte. Jak tedy budovat svou značku na festivalech?
Určitě už jste to sami zažili z pozice zákazníka: Jdete po areálu a všimnete si, že kolem prochází někdo, kdo si v ruce nese porci lákavého jídla. Na krabičce či kelímku však není žádné logo a stánků s podobným sortimentem se nachází na akci víc. Před nimi se to jen hemží jinými hladovými návštěvníky, a tak se ani nedokážete pořádně podívat, co daný prodejce nabízí a jestli se v nabídce nachází právě váš vytoužený pokrm.
Frustrující, viďte? Není se tedy čemu divit, že hladový člověk hledání rychle vzdá a spokojí se s prvním, kde to vypadá přijatelně. Přitom je tak snadné o svého zákazníka nepřijít. Musíte mu jen říct, kdo jste a být vidět.
Nepotřebujete k tomu žádnou hluboce propracovanou strategii. Stačí jediné, a to umístit svá loga viditelně na 3 místech:
Logo zákazník podvědomě zaregistruje a přestože třeba hned neuvažuje o koupi, při dalším setkání s ním si uvědomí, že už se s motivem někde setkal a pravděpodobněji se u vás zastaví pro občerstvení. Zároveň si zajistíte zdarma šíření povědomí o své značce na sociálních sítích, protože jídlo patří mezi nejsdílenější obsah v online prostoru. Nezapomeňte tedy viditelně uvádět i své profily nebo rovnou QR kódy, které je na profily zavedou.
Loga, QR kódy nebo jakýkoliv jiný motiv vám rádi na gastro obaly natiskneme. Neváhejte nás kontaktovat. Nabízíme eko potisk, celopotisk kelímků i potisk tašek, ale pokusíme se splnit jakékoliv vaše přání.